Officemanagement

Agendabeheer

ik plan, bevestig, annuleer en verplaats afspraken, waarbij ik rekening hou met prioriteiten, reistijd etc.

 

Mailboxmanagement

Ik beantwoord je mails, ik geef aan welke mails voor jou prioriteit hebben; ik zorg voor een georganiseerde mailbox door te structureren, te automatiseren en te archiveren. 

 

Telefoonbeheer

ik neem je telefoontjes aan terwijl jij je richt op andere taken en ik handel ze af, indien nodig.

 

Evenementenorganisatie

Ik organiseer bijeenkomsten op externe locaties, stem jouw behoeften af op de mogelijkheden; nodig de juiste mensen uit, zorg voor een dagplanning etc.

 

En wat nog meer?

Ik plan vergaderruimtes, bestel (kantoor)artikelen, onderhoud contacten met leveranciers. 

Ik onderhoud contacten met je klanten/opdrachtgevers; ik verstuur je facturen; ik zorg voor de juiste attenties voor je medewerkers op het juiste moment. Kortom: laten we eens kijken wat ik voor jou kan betekenen!